Klantenservice

VERZENDING

Verzendmethode
Koisupply hecht veel belang aan een veilige en snelle levering van de door u gekochte producten. Daarom werken wij samen met PostNL om uw bestellingen zorgvuldig af te leveren. Alle bestellingen worden door onze medewerkers zelf ingepakt en uitgeleverd aan PostNL. Op die manier kunnen wij garanderen dat uw bestelling altijd op een veilige manier verpakt is. De kosten bedragen per verzending €6,75.

Het volgen van uw bestelling
Wilt u weten waar uw bestelde product uithangt? Met de track & trace code van PostNL kunt u precies zien waar uw bestelling is. De code krijgt u per email toegestuurd in de bestelbevestigingsemail. Eenmaal besteld, is de link omstreeks 20.00 uur actief. Klik hier om uw bestelling te volgen 

Snelheid van levering
Wij sterven na om de voorraadproducten binnen 1 werkdag op sturen. Bij producten die niet voorraad zijn, zullen wij altijd met u de levertijd communiceren.
Online bestellen via onze webshop is 24 uur per dag en 7 dagen per week mogelijk. Plaatst u liever een bestelling  telefonisch of per e-mail dan is dat natuurlijk geen probleem. Alle producten in onze webshop zijn namelijk voorradig. Online bestellen kan snel en eenvoudig door het doorlopen van een aantal simpele stappen;

  1. Vind uw product in onze webshop. Vul vervolgens hoeveel u van het desbetreffende wil bestellen en plaats het gewenst artikel daarna in de winkelwagen door op bestellen te klikken.
  2. Links in het scherm wordt uw bestelling weergegeven. Hier heeft de mogelijkheid om uw bestelling nog aan te passen. Rechts in het scherm heeft u de mogelijkheid om een kortingscode in te voeren. Daaronder kunt u uw verzendkosten berekenen door de postcode in te voeren om tot slot rechts onderaan de pagina op doorgaan naar kassa te klikken.
  3. Als u nog niet ingelogd bent, heeft u op dit scherm de mogelijkheid om in te loggen of te registeren als nieuwe klant of gast.
  4. U wordt gevraagd om uw persoonlijke gegevens zoals naam, adres en email. Vul deze in alle eerlijkheid in en klik op doorgaan.
  5. Het volgende scherm toont informatie over de verzending en het ontvangstadres. Is dit correct, klik dan op doorgaan.
  6. Vervolgens kunt u kiezen uit de betaalwijze: Ideal of vooraf overboeken. Kies een van deze opties, controleer uw bestelling en klik op bestelling plaatsen.
  7. Volg vervolgens de betaalinstructies om de bestelling af te ronden.
  8. U krijgt vervolgens per mail een bevestiging van uw bestelling.


RETOURNEREN

Koisupply staat garant voor een uitstekende service!  Helaas is er natuurlijk altijd de mogelijkheid dat het door u bestelde product niet aan de verwachting voldoet. Bij Koisupply heeft 14 dagen na levering de tijd om het artikel te retourneren. Indien uw retourzending aan de voorwaarden (zie onderstaand) voldoet, kunt u vervolgens binnen twee weken uw geld terug krijgen.

Controleren
Bij de ontvangst van uw bestelling is het belangrijk dat u de bestelling controleert op eventuele beschadigingen en compleetheid. Indien u iets ontdekt, vragen wij u uiterlijk 48 uur na ontvangst bij ons te melden.

Zichttermijn
Wanneer je een online aankoop doet, dan heeft u bij Koisupply een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. U mag een product zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen. De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Producten dient u onbeschadigd en – voor zover mogelijk – in de originele verpakking te retourneren. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze kunt gebruiken om de producten terug te sturen.

Hoe retourneren?
Bij Koisupply stellen we alles in staat om u zo goed mogelijk te bedienen. Mocht u daarom een product willen retourneren, volg dan de volgende stappen.

  1. Neem zo snel mogelijk contact met onze klantenservice  of stuur een mail naar info@koikarpervoer.nl met uw retourvraag.
  2. Vervolgens analyseren wij uw retourvraag en kijken naar de beste oplossing.

 

SERVICE & GARANTIE

Schade aan uw  producten is vanzelfsprekend een vervelende kwestie en is helaas niet altijd te voorkomen. Al streven wij daar natuurlijk wel altijd naar. Met ons gepassioneerd en deskundig personeel bieden wij u een uitstekende service op het gebied van koi en alle producten die daarmee samenhangen. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan per email of telefoon binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Garantie
Voor de producten die u gekocht heeft in onze webshop hanteren we de garantie zoals deze is vastgelegd in de wet Kopen of Afstand. Meer informatie over deze wet vindt u in dit artikel van de ombudsman.